Pazar, Ocak 29, 2006

damdaki kedi

saat 18:43. kis gunu, malum, erkenden karanlik cokuvermis sehre. apartmanin yangin merdivenindeyim!! hava yagmurlu. şıp şıp agaclarin uzerinden ya da catilardan belki, yere dusen birikmis yagmur damlaciklarinin sesleri geliyor kulagima. islanmiyorum cunku artik yagmiyor. ama uzerinde oturdugum yangin merdiveni basamagi islak, hissedebiliyorum. manzara guzel. apartmanin arka tarafi. karanlik agac golgeleri. devasa cop bidonlari. sari isik, tam karsimda.

guzel bir aksam bu aksam. ruhum dingin. yarinki kuiz yok aklimda. sonraki sinavim da yok. turkiye yok, ingiltere yok. amerika yok, afrika yok. ırak yok, filistin yok.. tum dunyaya el salliyorum. herkesi cok seviyorum.

9 Comments:

Anonymous Adsız said...

hadi ilk yorum benden olsun.
çok sevindim dingin ve huzurlu olmana.sonunda taşlar yerine oturuyor yavaş yavaş ve alışıyorsun sanırım.inşaAllah herşey daha da iyi olur ve hep mutlu olursun. şimdi burda tatlı bi yağmur sonrası olmasada arada bir yüzünü gösteren güneşin verdiği coşkuyla biz de sana el sallıyoruz veledimle.hayırlar seni saklandığın tüm köşelerde bulsun. sevgiler.

Ocak 31, 2006 2:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Derler ki, bir insani fark etmek icin bir dakika lazimdir,
onun hakkinda fikir yurutmek icin bir saat,
ben de bu blogun yazari olan zat-i muhteremi `uzuun yillardir` olmasa da `yillardir` taniyorum...Ancak hala kendisi hakkinda fikir yurutmek icin yeterli bilgiye sahip oldugumu iddia edemem. Bu blog kendisini bir baska acidan tanimama da faydali oldu. Dogrusu yazma konusunda bu denli yetenekli oldugunu da bilmiyordum. Yazdiklari zaman zaman karamsar da olsa ileriki yazilarinin daha ferah, nese dolu, umut dolu olacagini tahmin edebiliyorum.Tipki su yazi gibi...Dilegim o ki, bu yazi ve resmin gibi gulec yazilar okuyalim bundan sonra.

Ocak 31, 2006 4:46 ÖS  
Blogger NeLLy said...

marrem abim-enistem.
paris yolcum-diplomatim.
hemsehrim-fotografcim.
sahafim-farzimuhalim :)

efendim yuzumuz guluyorsa biraz da sizin sayenizde. nitekim tanistigimizdan buyana (az da diil hani) zor zamanlarimda dert, guzel gunlerimde sevinc ortagim oldunuz. az mi tasidik sizin evdeki mavi koltugu yan odaya ;) hayatimin rengi, nesesi ve anlami iki cocugun da babasisiniz bugune bugun. (eh artik su paper'ima bi el atarsin :)) saka saka!)

simdi fikir yurutemem hakkinda deme bana. tamam biraz dengesizim falan ama bilirsin beni. hem bak kuruyemisci sozun var, unutmus degilim. amerika'dan umudu kesmisken ben hazir, bilmem artik italyan mi, fransiz mi olur? =D [boyle de sairaneyiz; zatiniza layik!]

ben de gulen yuzunuzun solmamasini diliyorum. hep beraber..

Şubat 01, 2006 11:19 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

elif sultan, yorumlarin da sultani oldunuz efendim, sukranlarimi sunuyorum. var olunuz.

Şubat 01, 2006 11:20 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

sey.. yanlis anlasilmasina sasirmamam gerek aslinda cunku bunu amaclayarak yapmistim belki de ama soylemeden edemeyecegim ki, bu yazida kucuk bir istihza, birazcik kinaye yapmistim (ironi kelimesinden nefret ediyorum). tum dunyaya nefretimi haykirmak yerine herkesi sevdigimi soyledim, yalan soyledim, itiraf ediyorum. yine de guzel bakanlarin guzel gordugu, hakkimda guzel dusundugu, guzel yorumlar okumus dinlemis oldum. tesekkurler :)(

Şubat 01, 2006 12:44 ÖS  
Blogger tahin said...

Allah bozmasin mutlulugunuzu:) Tez zamanda sevdiklerine kavusursun inshallah:D

Şubat 01, 2006 1:17 ÖS  
Blogger NeLLy said...

amin tahincim, amin..

Şubat 01, 2006 1:41 ÖS  
Anonymous Adsız said...

herkescikler sevinmis senin mutlu olmana baksana su ise...

Mayıs 31, 2006 1:07 ÖS  
Blogger NeLLy said...

eksik olmasinlar efendim.
ahaliye hurmetler, sevgiler :)

Mayıs 31, 2006 1:27 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home