Cumartesi, Ocak 07, 2006

kekeme cocuklar korosu

"sokak cocuklarinin simsiyah avuclarina ofke dolduruyorum. boyaci cocuklarin taze derilerinden ayakkabi cilasi yapiyorlar. beyrutlu kadinlarin agziyla agit yakiyorum cocuklara. agit en cok annelere yakisiyor. kizkardeslerinin olumunu kiskaniyor hasari erkek cocuklar."
[Tarik Tufan]


**
ve bu hengamede, bakiniz, ne guzel bir resim. kimin cizdigini bilmemekle beraber, sormam gerekiyor: who can make whom always smile? ve soruyorum: kim kimi her daim guldurebilir? bedel istemeden, sonrasinda aglatmadan, ve hayatin tum dis etkenlerine ragmen? bahsi gecen 'I' kimdir 'you' kimdir bilmiyoruz ama, diyemez kimse bir baskasina boyle. derse yalan soyler.

her seye ragmen bugunlerde yuzumu guldurmeyi basaran emir cihan'a ve ablasi melek'e sukranlarimi sunuyor, bu sevimli resim kahramanlari ve kapi araligindan gulumseyen kelebekciktense ozur diliyorum.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

kim kimi daima güldürebilir, karşılıksız. sanıyorum bunun cevabı insanın yavrusu olabilir. o yürür gülümsersin. konuşur, göz kıpar,el sallar, diş fırçalar.aslında tün insanların yaptığı basit şeyler yapar ve sen gülümsersin. bilemiyorum bu ondan mı sendenmi kaynaklanır ama gülümsersin daima. elif

Ocak 15, 2006 4:06 ÖS  
Blogger NeLLy said...

yavrumuz olsa da gulumsesek mi desem ne desem simdi?...

Ocak 16, 2006 2:24 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home