Pazar, Ocak 15, 2006

yar bana bir eglencee

yurdumuzun baskentinden gelen bir grup insan, sagolsunlar, bayramin son gununde bu uzak diyar sehri turklerine ruya gibi bir gece gecirttiler. stand up, tiyatro, sarkilar turkulerin yaninda bir de karagoz oynattilar ki evlere senlik. dediler ki karagoz oyunu cocuklar icinmis. lakin burdaki cocuklarin cogu ne dedigini anlamiyor ki karagoz'un, hacivat'in. yine de eglendiler tabi; cocuk ruhlari diri ve $en hala.

ama Allah sizi inandirsin, benim soyle bir cumleyi kendi kulaklarimla isitmisligim var: "direction'lari exactly follow yaptik." heh, vaktiyle ben de "hala register olamadim class'lara" demis miyimdir, demisimdir.
sahi, var mi bunlarin turkcesi?? ;)

3 Comments:

Blogger ladybird said...

Bloguma yazmissin, nickini gorunce directionlari aynen follow yapa yapa geldim senin bloga, ha bir de ecactly takip etmisim yane:)

Ocak 20, 2006 4:11 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

welcome'sin yasemin abla ;) biz de bu humble blogumuzda sizi agirlamaktan proud olduk :)

Ocak 20, 2006 8:50 ÖÖ  
Blogger ladybird said...

tenk yu:)

Ocak 20, 2006 7:37 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home