Çarşamba, Mayıs 24, 2006

bi' milyon bi' milyoon

hayalimdeki mesleklerden biri de cicekciliktir. bugun dusundum ki tez zamanda kadikoy sahilinde bir cicekci dukkani acmali. benim okulu bitirmeme nerden baksaniz iki yil var; bu isi benden once yapacak kimse varsa rica ediyorum hic durmasin. bu kutsal meslegi haldun taner sahnesinin yan tarafini mesken tutmus cingene esnafinin tekelinden ve bi nevi karaborsasindan kurtarmak gerek. istiyorum ki birisi acsin guzel bi cicekci dukkani, ben diplomami alinca staj yapayim yaninda. bana cicek isimlerini, kokularina gore cicek siniflandirmasini, guzel fiyonklar yapmayi ogretsin once. sonra altima bir bisiklet cekeyim, kapi kapi, hastane hastane dolasip cicek teslimi yapayim insanlara. kucuk kartlara not yazmayi bana birakin: 'bunca yil bosuna mi okuduk, iste bunda uzmanim ben!' ciceklerle konusalim, ciceklerden konusalim. ben ciceklerden bir cicek olayim mesela, 'kasimpati' isminde bir de kizim olsun. oglum olursa da 'gerbera' deriz, fena mi olur?

2 Comments:

Blogger emircan said...

Aslında fena fikir değil açsam mı acaba?
Ne kadara mal olur acaba?Ama baştan söyleyeyim fiyonktan miyonktan anlamam ben;)

Mayıs 25, 2006 4:11 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Walla dakkasinda camlari indirirler oradaki esmer vatandaslarimiz, kolay mi Kadikoyun gobeende onlarla rekabet etmek...

Mayıs 31, 2006 3:21 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home