Çarşamba, Mayıs 31, 2006

bugun yine bana bana..

mayis bitti, yani bahar bitti. ilkbahar, ikinci bahar, sonbahar. ben bittim.
**

[Mayıs] bitti
Elimden sanki minik bir balık kayıp gitti
[Mayıs] bitti
İçimden sanki bir şeyler kopup gitti
[Mayıs] hiç biter mi
Hiçbir şey olmamış gibi
Boşlukta kaybolup gider mi
[Mayıs] hiç biter mi

Kalır adımızla
Bir sokak duvarında
Bir ağaç kabuğunda
Bir takvim kenarında
Kalır bir çiçekte
Bir defter arasında
Bir tırnak yarasında
Bir dolmuş sırasında
Kalır bir odada
Bir yastık oyasında
Bir mum ışığında
Bir yer yatağında
[Mayıs] hiç biter mi

Kalır dilimizde
Yinelenen bir şarkıda
Bir okul çıkışında
Bir çocuk bakışında
Kalır bir kitapta
Bir masal perisinde
Bir hasta odasında
Bir gece yarısında
Kalır bir durakta
Yırtık bir afişte
Buruk bir gülüşte
Dağılmış yürüyüşte
[Mayıs] hiç biter mi

Kalır bir sokakta
Bir genel telefonda
Bir soru yanıtında
Bir komşu suratında
Kalır bir pazarda
Bir kahve kokusunda
Bir tavşan niyetinde
Bir çorap fiyatında
Kalır bir yosunda
Bir deniz kıyısında
Bir martı kanadında
Bir vapur bacasında
[Mayıs] hiç biter mi

[Nadir Göktürk]

4 Comments:

Blogger cenkunal said...

Ben Eylüller bitmesin isterim.

Haziran 06, 2006 3:57 ÖS  
Blogger NeLLy said...

onlar mayis degil, fil ;)

Haziran 08, 2006 4:06 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

BITIK MAYISLARDAN YITIK OMURLERE
YAZ SICAGINDA SARARAN EKINLERE
INCE BIR CIZGI VARDIR...

Haziran 08, 2006 7:00 ÖÖ  
Blogger cenkunal said...

Eylüllerin ne olduğunu biliyor musun peki?

Temmuz 16, 2006 8:28 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home