Çarşamba, Mayıs 03, 2006

sevincli bir telas continued

amerika'da bir seyi seviyorsam, bir telefonla sak diye her istediginin hallediliyor olmasi (internetten olmuyorsa sayet). bunu yillar once emel hanim soylemisti, hmm demistim. aa tabi bir de cep telefonsuz yasanabilirligi var ki bu ulkenin, ooh deymeyin keyfime.

simdi, hani boyle isin dustugu icin aradigin telefon gorusmelerinde ne olur?
-buyrun ben bilmemkim, nasil yardimci olabilirim
-su derdim var bu var
dersiniz, yardimci olurlar,
-baska sorunuz var miydi
derler,
-yok, tesekkur ederim
dersiniz.
-iyi gunler efendim, bilmemneyi sectiginiz icin tesekkur ederiz
derler en fazla, kapanir.

az once ev telefonu hesabimin kapatilmasi icin telefon actim verizon'a, sebep olarak da ulkeden ayriliyorum dedim. neyse hallettik, kapatirken kadin
-have a good trip
dedi.
-you ttt..
dedim kaldim.
kadin koptu!! :)) o oyle gulunce ben de koptum. 'ben bi yere gitmiyorum' dedi gulerekten. 'ay hani hep oyle diyoruz ya agzim alismis' dedim. 'evet biliyorum' dedi. cok gulduk cok.

sonra dusundum ki telefonum olmazsa internetim de olmaz. yarin okulum da yok, napacagim ben? actim yeniden (ayni kadin cikmadi neyse!) bir gun sonraya alinsin bu dedim. onu da hallettik ama bu kadini sevmedim. adina da 'mrs. bilmemkim' diyor. yuh yani :P

'mrs. bilmemkim' dedim de aklima 'mr. v' geldi. dr.valetta'nin kendi deyimi bu. frenchci ;p sabah finalin ortasinda bu adam nasil kopardi beni yeniden onu da anlatayim kisaca:

ogrenci: are you retired?
mr. v : i am retired. i am recycled.

budur.

--

ilave: emeklilik deyince aklima su karikatur geldi. cicegi burnunda emekli subay dayim ve sevgili kuzenlerime ithafen:
http://www.radikal.com.tr/veriler/2006/05/02/babalar.gif


'ithafen' deyince de aklima 'ona mahsuben' geldi:
-ona borcumuz vardi ya, ona mahsuben
-ona mahsuben?
-evet abi
-sen de bunu yedin?
-evet abi
[vizontele]

vizontele deyince aklima ne geldi onu yazmiycam. sonu gelmez bunun boyle.