Cumartesi, Temmuz 01, 2006

home alone- yine, yeniden

ulkem. icinde 'annemin mutfagi' olan evim. studyo degil, shadyside degil; buyucek bir ev, acıbadem.

ya hayat?

saat alarmı. kalk, az atıstır, okula git. sessiz sedasız derslere gir-cık, eve gel. kapiyi anahtarla ac. yorgunluk. bilgisayar, okuma-yazma. kitap, okuma. kagıt-kalem, yazma. sıkıntı, dusunme-dusunmeme.

illa sessizlik illa sessizlik. kendi sesini unutma. her tıkırtıda urperme.
..

hey dostum, ben bu sahneyi bir yerden hatırlıyorum.

11 Comments:

Blogger cenkunal said...

Bütün sesler o sessizlikte gizli belki de.
Ebedi sükunet en güzeli...

Temmuz 02, 2006 7:19 ÖÖ  
Blogger sad said...

seesilikten cok senzilik veya bensizlik daha zordur .. yoksa insan pekalda kendine sarılıp uyuma yetegenine sahiptir ..

Temmuz 02, 2006 9:51 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

ben de onu diyorum zaten sessizlik neyden kaynaklanio, kimsesizlikten.

Temmuz 02, 2006 10:04 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

'herşey eninde sonunda sessizdir' geldi aklıma..bu ara kafamda dolanan bi dize..
...
...
...

Temmuz 02, 2006 11:15 ÖÖ  
Blogger tahin said...

Sessizligi bilemem de, yalnizlik iyi degildir.

Temmuz 02, 2006 10:34 ÖS  
Blogger berfin said...

her şey eninde sonunda sessizdir
bir günün kırılganlığından
kalan ve tekrar tekrar kırılan
müteellim bir insan sesinin başlattığı
ağlamanın kiri
sessizdir

Temmuz 03, 2006 7:57 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Tabi o dize nel'e yardımcı olmadı...ama sessizlik diyince o geldi aklıma.
...
kaç kişi yanlız olduğunu dile getirebilir?..aslında herkes yanlız mıdır zaten?..yoksa fazla konusmaya gerek yok mudur bu konu uzerine?....yada uzulmeye..gercekci mi olmak lazimdir?..belkide bilindiktir yanlızlık...ama oyle hissetmemek gerekir...mi?..bide aslında ne kadar yanlız olsan,ne olursa olsun,Allah vardır..Bunu tabi biliyoruz da.....Orası kesin de...Neyse anlatamıyorum galiba=)
Yada sanki ben böyle diyince.Bizde biliyoruz tepkisiyle karşılaşacak gibi hissediyorum.Ama yok yok...Çözüm budur.Yes Allah No problem yine çözüm.Ama biz ulaşamıyoruz işte...
bazende yanlız olunca insan memnun olur,o köşene çekilip kafa dinleme...Aslında en kötüsü varken yok olmak.İnşallah öyle olmaz kimse..

Temmuz 03, 2006 11:53 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

guzel bi konuya temas etmissin gulcugum tesekkur ederim, ama o kelime 'yalniz' seklinde yaziliyor. once l sonra n ;)

Temmuz 03, 2006 1:35 ÖS  
Blogger passive said...

yalnızlık iyidir sessizlik daha da iyidir
ama önemli olan şunu birbirinden ayırmaktır zannımca: yalnız kalmak mı yalnız bırakılmak mı sorun bu soruların cevabındadır
arz ederim rica ederim seyr ederim
chihiro yu çok severim ama haku ya aşıktım da geçiciymiş gerçek aşkı bulunca roman ve çizgi film kahramanlarına aşık olmak geçici oluyomuş değil tabi hepsi de aşk be yauv ne diyorum suusuiim artıkk.

Temmuz 03, 2006 2:00 ÖS  
Blogger NeLLy said...

haddizatinda roman ve cizgi film kahramanlarina asik olmak daha guzeldir, hic yalniz birakilmazsiniz.
itiraf edeyim: guclu sirin ve vanya'ya asikim.

Temmuz 03, 2006 2:23 ÖS  
Anonymous Adsız said...

eeh?
insan yalnız mı bırakılır yalnız mı kalır acaba?
pardon nel.
yalnız bıraktıttırılır desek?..
ama kalabilirde.his olarak bir şekilde dolduracak şeyleri bulmalıydı insan..

Temmuz 04, 2006 12:44 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home