Pazar, Temmuz 16, 2006

Rabbim el-Muheymin

"benim iki kardesim var: biiir canim kardesim, ikiii sut kardesim"

diyen bi reklam vardi, favorimdi. yan odadan sesini duysam hemen kosardim kacirmamak icin.

simdi demek istiyorum ki benim iki abim var. biiir canim abim. ikiii sut abim. bu sut abi de reklamdaki gibi degisik bi sut abi. cukulatali, cilekli sut gibi. firt firt guzelce cekerken arada agzina bisi gelmemesi gibi. sonra icindeki sut bitince kutuyu sisirip gum diye patlatmak gibi. ya da tencerede kaynayan sutun tasip etrafi batirmasi gibi. ne bileyim, sutten cikmis ak kasigin da neticede yagli olmasi gibi falan..

abim'e veda partisi yapiyoruz bi yandan, aglayan kek yapiyorum icine hakiki gozyaslarimi katip; mayis 2007'ye vuslat sarkilari, hercai siirler yazmak istiyorum. ve diger yandan bir seyin partisini yapiyorum sut abimle, neyi kutladigimi bilmeyecek kadar kendimden geciyorum. ortadogu'nun kanli sofralarindan, hirosima'nin kucuk cocuklarindan gecip baris cubuklari atmak istiyorum planorlerden. sonra ben de atlamak, parasutu acmakla acmamak arasinda tereddut etmek istiyorum. acmamaya karar verip gozlerimi kapayip ruzgari hissederken iliklerimde, kendimi sut abimli bir balonun icinde buluvermek istiyorum.

...


simdi susmak istiyorum. tum partilerden siyrilip susmak, gecenin kalan kisminda.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home