Çarşamba, Temmuz 26, 2006

sevgili gunluk :p

gunlukvari seyler yazmayi seven biri olsaydim bu sabah akbil doldurmak icin evden her zamankinden daha erken cikip kadikoy'e gittigimi, ama akbil gisesindeki adamin uyuzlugu yuzunden otobusu kacirip vapura binmek zorunda kaldigimi ve dersten pek bisi kacirmamis bile olsam bu durumun beni cok sinirlendirdigini yazardim.
zaten eger aceleniz varsa, en azindan bir ihtimal olarak gec kalmaniz soz konusuysa ve iki sira (kuyruk), iki arac, iki guzergah vs. gibi bir secim yapmaniz soz konusuysa muhakkak sizin sectiginiz sizi gec birakir. isin kotusu digerini secseydiniz yetisecek miydiniz ondan da hicbi zaman emin olamazsiniz.

ayrica bugun bir sey ogrendim; voipstunt'la abd'deki bir sabit telefonu da ucretsiz aramak mumkun. ses biraz gec gidip geliyor, oyle olunca ayni anda konusuyorsunuz, sonra 'go ahead..' 'go ahead..' ay yok siz buyrun, siz buyrun muhabbeti oluyor ama olsun. ingiltere ve fransa'yla da ayni sekilde bedava konusuyoruz. speaker'lari da laptop'a bagliyoruz butun eve yetiyor ses. bir ay sonra bu isleri koordine edecek kimse kalmayacak bu evde, vay anasini. kardesim de okul degistiriyormus, yatili okuycakmis. eh artik disardakiler arar burayi. hala sekiz kusur dolarlik kredim duruyor. sifreyi kaybetmediysem..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home