Salı, Eylül 12, 2006

sehir sosyolojisi

bir sehrin, binalariyla yollariyla agaclariyla, parklariyla kopruleriyle meydanlariyla bir insani beklemesini, karsilamasini, gorunce uzaktan el etmesini, yanina varinca kucaklayip sımsıkı sarmasini bizzat tecrube etmis, kiymetini bilmisimdir. no offence: bahsettigim sehir pittsburgh'un ta kendisidir.

guzeldir bu sehir.


cekip yayinlayabilecegim her turlu pittsburgh fotografina google images'ten ulasilabilir. fotograf cekmiyorsam gorduklerim benimle kaliyor demek ki bunun hazzini inaniyorum yillar gectikce daha iyi yasayacagim.

farkli yorumlara musait bu karikaturunse, biz, "pittsburgh'un (yorgun insan ruhunu) diriltici etkiye sahip oldugu" yorumunu benimseyenlerdeniz.

ozetle, iki yilda zaman zaman lanetledigim halde elim mahkum olup yeniden geldigimde beni sefkatle bagrina basan bu vefakar, sonbaharda ayri bir guzel sehre minnet ve mukabil sevgilerimi sunuyorum.
guzel gunlere..

6 Comments:

Blogger aylak adam said...

insan gelmek istiyor oralara ama gezmek için sadece :)

Eylül 13, 2006 4:33 ÖS  
Blogger NeLLy said...

buyursunlar

Eylül 13, 2006 11:22 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Pittsburgh'a "Pisburgh" diyenler de var "Misburgh" diyenler de...
Bir zamanlarin "City of Smoke and Steel" i benim gonlumde de misler gibi...
Yarin ordayim insallah...
Muhabbetle...

Eylül 14, 2006 9:19 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

guzel yorumunuz icin tesekkur ederim ctr hanim.
buyursunlar efendim. biraktiginiz gibi bulacaksiniz insallah sehri de, bizleri de.

Eylül 14, 2006 9:28 ÖÖ  
Blogger turquoise said...

mississippi'den kopup gelmis biri icin pittsburgh sadece 'soguk'...

Mart 16, 2008 2:52 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

ow, tahmin edebiliyorum. bu sehre veda etmeme haftalar kaldi diye pek duygusallastigim su zamanda bile en ozlemeyecegim ozelliginin bu soguk oldugunu itiraf ederim.

Mart 16, 2008 7:06 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home