Cuma, Ekim 06, 2006

kirpiyim kirpisin kirpi

bu boyle biline.

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Ekim 06, 2006 7:16 ÖS  
Anonymous Adsız said...

arizona çölünde gece ve koka kola aromalı big babol...

o da yoksa tipitip, ama asla minti değil. asla değil.

tanıdık bir rolling stones parçası başladı ben gaza dokunurken. 57 chevrolet'nin üzerinden esen rüzgar kumlu elleriyle okşadı saçlarımı. arizona'da çok kum vardı.

viking gondolları, fransız balerinleri, japon kamikazeleri ya da çılgın amerikan eğlence makinelerinden söz etmeyi istedim önümde belirmekte olan kanyona gece çökerken. ay çoktan doğmuştu doğudaki tepelerin ardından. hava soğuktu.

Kasım 10, 2006 11:27 ÖS  
Blogger NeLLy said...

arizona'da devam ederken yolculuk, fark edemedigim bir yonden kucuk bir gunes dogdu. hava ilidi, pek aydinlanmasa da.

koka kola aromali big babolumu tarcinli kekle degistirdim. bir zamanlar deniz olan bu colun kiyisina vurmustu iksirli tarcinli kek.

ben resimlerle dans edebilirdim; daffodillerin mavi-yesil olmasina gerek yoktu.

Kasım 16, 2006 5:46 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home