Salı, Ekim 24, 2006

nel -> nel

her zaman olmuyor bu, bazen oluyor. her zaman bayram olmadigi icindir belki de. hep bayramlarda oldugunu kim soyledi? ne oluyor? ne olmuyor? ne diyorsun anlamiyorum ki. cok sorma, anlatiyoruz.

her sey el opme gelenegiyle basladi. elini opecegim kimsenin olmadigini bana kim hatirlatti? sonra kim demis kimse yok diye vesvesesini kim fisildadi kulagima? gittim, opecem vallaha. onca insan var yapma etme dedim di mi? bayram degil mi, hakkim degil mi? vallahi opturmem dedi. bizde boyledir dedi. anliyorum, anliyorum. ben de buyuyunce boyle olacagim. intikam alacagim gelecekteki yegenlerimden, manevi cocuklarimdan. vaktiyle istemistim vermemislerdi diyecegim. bunun alternatifi 'ben cektim onlar cekmesin' degil midir, bu daha iyi degil midir? hih!

gozlerime yas doldu birden. topluluk icinde olmasa boyle diyorum. topluluk icine cikmadan once o kadar tembihliyorum; bak, orda kas-goz isareti falan kar etmiyor beni rezil ediyorsun diyorum, kar etmiyor. tersim geri dondum oturdum yerime. heh heh-hoh hoh, bir samata bir gurultu, "bilirsiniz kizlar iste". sonra cikageldi beklenmedik bir anda, bir kucaklama, siki siki sarmalar falan.. aa bu kadari da fazla ama, da diyemedim iste sustum oturdum yeniden.

ustune de sinemaya gittik. son seans kizlar matinesi. soiresi desek? cok bilmislik etmesen?
neyse sapti konu. hii sapti.

**

28 ekim gunluk notu: bugun gokhan amca bana bayram harcligi verdi!! ayrica burdan biri beni isterse degerlendirme gorevini de ustune aliyormus! oldu, gozlerim doldu :D
saka bi yana, hep cok mahcup ediyorlar beni.
bi de bugun ulviye teyze'nin oglu (16)'nun imametinde bi namaz kilmisiz...
valla boyle insanlar turkiye'de olsun canimi yesinler diyorum (bu deyimi hic sevmem de siz turkler ne dior..)

**

31 ekim gecesi ilavesi: gonderdikten iki gun sonra iletilemedigi notuyla bana geri donen bir mailde soz verdim diye yeniden yayinladigim ve o gun bugundur (4 gun olmus) burda duran bu postun artik vadesi doluyor. hasarli mail adresi sahibine buradan sesleniyorum. yorum yazicaksaniz yazin yazmayacaksaniz yazmayin. (bu da guzel turkcemizin guzel deyimlerinden biridir, severek kullaniriz ;p)

16 Comments:

Anonymous Adsız said...

nely nin bayramını kutlamak gerek..ah nelly hala "o dükkanın önü" bütün dünya..
bir de nelly, uzak olunca daha çok bayram oluyor bayramlar. burdayken aynı şiddette etkilemiyor inan...bir de şeker bayramı deyip daha da şiddetini hafifletmek istiyorlar ,tatil geldi deyip daha da...bayram bayram olamıyor ki bi rahat bıraksalar, yakasını koyverseler.."ya mukallibel kulub" diyelim nelly, tüm fincanları kıralım mı elimize zorla tutuşturulan?...

Ekim 24, 2006 5:17 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

ya hu benim tatlim ben elimi seve opturuyordum niye opmedin yaf... bak harclik da veriyordumm .. nurdan ablada opturuyordu.. bosver gerisini ben seviyorumm .. .. herkesin elsefesi kendine

Ekim 26, 2006 3:00 ÖS  
Blogger NeLLy said...

anonimus, adini yazmiosun sora nurdan ablayi cekistiriosun bak cok ayip. 'abla'larin elini opmuyoruz biz 'teyze'lerin opuyoruz yalniz ;) neyse bidahaki bayrama kadar sen de teyze ol opeyim insallah.

**

pass, bir turlu bitiremedigim 'ezilenler' projesini sana devretmeyi dusunuyorum ben. fincan kirmaya varmayan profesyonel ellerinden oper "mukallibel kulub" diyen dudaklarim.

Ekim 26, 2006 8:44 ÖS  
Blogger emircan said...

Yan taraftaki Arap kızı kaybolmuş!Nereye kaçtı?Aşağıya baktım yok,yukarıya baktım yok:)Ben de daha soracaktım kim bu arap kızı diye?Ne yapar,ne ister?Kimbilir daha neler isteyecekti zavallıcık?

Ekim 28, 2006 12:38 ÖS  
Anonymous Adsız said...

aa adimi yazmiyom yaaa.. ya zaten kocam diyoki ne anliyon su blogladan die neyse sen benim yolladigim pastalai yedin mi bakim :)

Ekim 28, 2006 10:12 ÖS  
Blogger NeLLy said...

emircan, neyi merak ettiginizi tam anladigimdan emin degilim. arap kizinin istedikleri orda duruyor, gitmedi bi yere. kimdir diyorsaniz kimse degildir, lafuguzaftir vesselam.

**

valla pasta masta gormedim pass'in adaşı, adiba'ye mi teslim etmistin yoksa?? ;)

Ekim 28, 2006 11:21 ÖS  
Blogger NeLLy said...

gordum gordum! buzdolabina konmus ama nerden geldi kim yolladi haberimiz mi var, adiba hanimi gordugumuz mu var. aah ah. tesekkur ederim cok :)

Ekim 29, 2006 3:12 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Aferin Gokhan Amcaya,cok takdir ettim.
Uzun zamandir bakmamistim buraya,sanirim tanidik birileri daha dolasiyor,kim acep(anonymous)
Muhabbetle...

Ekim 30, 2006 11:06 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

aa cok ayup kocasi en cok karisan kimdir bu alemde o deseem tanirmisin beni..Maryland eydin dimi sen .. gel de defterini aralayim senin .. bak sen adibe hatuna .. cikcik.. ustelik dedik te yani soyle die .. aaaa

Ekim 31, 2006 4:40 ÖS  
Anonymous Adsız said...

aah ah dimi hish deyim o sanki istanbulda yok .. sekerim o istanbul da istanbulu yasamayanlar icin mi denmis acaba arastirsak mi bir acep

Ekim 31, 2006 4:41 ÖS  
Anonymous Adsız said...

gulum sen beni baskasiyla karistirdin,ben daha guneylerdeyim,haftaya oraya gelicem,seni de cok ozledim...

Kasım 01, 2006 7:40 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Sayfan çok güzel bu arada cin suresinin mealine bakıcam çok merak ettim.
Sevgiler
Elit

Kasım 01, 2006 9:24 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

nelllyciim bu post daha eklene eklene ne kadar uzayacak :)..hayır, yeni bir post sayfası yeni bir gün yeni bir mevzu yazmaya müsait ya da aynı konuları ben gibi tekrarlayıp durmaya..yoksa azıcık postum kaygısız dostum mu diyosun hı?

Kasım 01, 2006 11:58 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

heh heh, guldurdun beni passive dostum. uc-iki-bir yapicam puf diycem ucurucam bu postu. yorumlarin hatrina tutuyorum da yarina kalkmis olucak soyliyim simdiden bisi yazmasin kimse.

Kasım 01, 2006 12:16 ÖS  
Anonymous Adsız said...

ama nelly şunu merak ediyorum sen silmeden yazayım bir an önce :p
yazdıklarımızı saklıyo musun bi yerlerde yani yorumlarımızı felan..yoksa yanii cümle kurarken daha az kasalım kendimizi di mi ama...

Kasım 02, 2006 4:41 ÖÖ  
Blogger NeLLy said...

yazdiklarinizi sakliyorum passive. kasmaya lutfen devam edin.

Kasım 02, 2006 7:42 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home